Obchodní podmínky

  • Provozovatel:
    Screeno s.r.o.
    se sídlem Pekárská 436/78, Staré Brno, 602 00 Brno
    IČO: 22541314
    zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 143357
    datum vzniku a zápisu: 31. ledna 2025
    kontaktní e-mail: tiskneme@screeno.cz
    web: www.screeno.cz
    (dále jen „Provozovatel“)
  • Zákazník:
    fyzická nebo právnická osoba, která objednává službu prostřednictvím webového rozhraní
    Provozovatele na www.screeno.cz
    (dále jen „Zákazník“)

 

  • II. Předmět smlouvy
    Zákazník se zavazuje uhradit Provozovateli cenu za účast na workshopu (dále jen „kurzovné“)
    dle aktuální nabídky uvedené na stránkách www.screeno.cz. Provozovatel se zavazuje workshop
    v daném termínu uspořádat, případně zajistit náhradní termín v případě nenaplnění kapacity
    nebo jiné překážky.
    Workshopy se konají na adrese uvedené u konkrétní nabídky, případně na jiném předem
    oznámeném místě. Počet účastníků je omezen dle uvedené kapacity. Zákazník bude o všech
    organizačních změnách informován e-mailem.

    III. Vznik smlouvy
    1. Objednávka workshopu je možná prostřednictvím formuláře na webu www.screeno.cz nebo e-mailem.
    2. Odesláním objednávky Zákazník souhlasí s těmito obchodními podmínkami.
    3. Po odeslání objednávky obdrží Zákazník potvrzení a platební údaje.
    4. Smluvní vztah vzniká připsáním platby kurzovného na účet Provozovatele.
    5. Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, např. při naplnění kapacity workshopu.
  • IV. Dárkový poukaz a slevový kupon
    1. Po uhrazení objednávky dárkového poukazu je poukaz zaslán na e-mail Zákazníka.
    2. Poukaz obsahuje unikátní kód a jeho platnost je omezena dobou uvedenou na poukazu.
    3. Pokud cena workshopu převyšuje hodnotu poukazu, Zákazník uhradí rozdíl.
    4. Pokud je cena workshopu nižší než hodnota poukazu, rozdíl se nevrací.
    5. Poukaz není směnitelný za peníze.
    6. Sleva se uplatňuje pouze při objednávce předem, nikoli zpětně.
    7. Slevové kupony a poukazy nelze kombinovat, pokud není uvedeno jinak.
  • V. Změna a zrušení workshopu
    1. Provozovatel si vyhrazuje právo workshop zrušit či přesunout v případě nenaplnění kapacity,
      nemoci lektora nebo jiných neočekávaných okolností.
    2. V případě zrušení workshopu bude nabídnut náhradní termín nebo vráceno kurzovné.
    3. Zákazník může svou účast zrušit e-mailem:
      • více než 7 dní před konáním workshopu: vráceno 100 % kurzovného
      • 3–6 dní před konáním workshopu: vráceno 50 % kurzovného
      • 0–2 dny před workshopem: kurzovné propadá v plné výši
    4. Zákazník může vyslat náhradníka, aniž by platil storno poplatek.
  • VI. Ochrana osobních údajů
    Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s nařízením (EU) 2016/679 (GDPR)
    a platnou legislativou České republiky. Údaje nejsou poskytovány třetím stranám, s výjimkou
    externích poskytovatelů účetních a daňových služeb nebo v případech, kdy to vyžaduje zákon.
    Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, omezení zpracování či výmaz.
    VII. Závěrečná ustanovení
    1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé objednávky workshopu.
    2. Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit; platné znění je vždy dostupné na webu www.screeno.cz.
    3. Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 14. dubna 2025.